Dobro Došli

..

subota, 7. svibnja 2016.

Prilično sam pobožna i vrlo knzervativna djevojka, za razliku od mnogobrojnih jeftinih droljica...




Prilično sam pobožna i vrlo knzervativna djevojka, za razliku od mnogobrojnih jeftinih droljica koje hodaju našim gradovima. Sa “drugom” sa kojim sam planirala mnogo više sam otišla na kampovanje uz jednu planinsku rijeku, jednostavno sam željela da ga testiram, da li je kao i svi, da mu je bitna samo “ženska romansa” ili ženu gleda kao božanstvo.


 
Kada smo trebali prenoćiti u malom šatorčiću, rekla sam mu da se okrene dok se presvlačim i tu me je baš ispoštovao, ali ono što sam obukla, tako izazovan donji veš ga je baš iznenadilo kada se okrenuo i vidjela sam kako mu se polako obrasčići crvene, ali se suzdržavao da išta kaže, a još više da nešto uradi.


 
Poželjela sam mu laku noć i legla, cijlu noć sam bila budna praveći se da spavam i vjerujte da ni prst nije stavio na mene, ni na koji način me nije pokušao iskoristiti, bila sam oduševljena i presretna. Od tada znam da je on čovjek za mene i samo čekam da me pita da naše drugarstvo pretvorimo u ljubavnu vezu, nadam se i brak, ali on izgleda još nije spreman za tako nešto, jer je od našeg kampovanja prošlo više od godinu dana. Nadam se da se taj dana bliži, gorim od želje da ozvaničimo vezu…

Nema komentara:

Objavi komentar