Dobro Došli

..

četvrtak, 5. svibnja 2016.

PRIJE 3 GODINE SIN OD NEPUNE 3 GODINE MI SE MNOGO RAZBOLIO. ZA LIJEČENJE MI JE BILO POTREBNO 25 000...



Prije 3 godine sin od nepune 3 godine mi se mnogo razbolio, za liječenje mi je bilo potrebno 25.000 eura. Nisam imao te novce, rodbina i prijatelji su mi pomogli sa nekih 5.000, ali ostatak nisam imao odakle da skupim. Nemam stalno zaposlenje, kao ni moja supruga i nisam mogao podići kredit, naročito tako velik. Jedina opcija mi je bila, zadnja opcija, da pare posudim od jednog bogataša koji novac daje na kamatu.



Tada nisam razmišljao o posljedicama i jednino mi je bio bitan moj sin. Operacija je uspješno prošla, sin mi ne osjeća nikakve posljedice, zdravo je i normalno dijete, ali ja sam moje zdravlje, naročito psihičko totalno uništio.


 Ne vidim načina kako da vratim novac koji sam uzeo na kamatu, pod stalnim sam pritiskom. Za ove 3 godine ukupno sam od 20.000 koliko sam uzeo, vratio 10.000 eura, a trenutno sam dužan preko 20.000 eura. Svakodnevno mi prijeti i prisiljava me da mu vratim, jer sam mu sve trabao vratiti za 2 godine. Par puta su me njegovi ljudi baš dobro premlatili, sada je rekoa da mene neće dirati, već osobu koja me je uvalila u problem, osobu zbog koje sam uzeo od njega pare, MOG SINA….

1 komentar:

  1. Zdravo,
    Ovo je obavijestiti javnost da gospođa Mabel Nasiru, privatni zajam zajmodavac ima otvori finansijski prilika za sve kojima je potrebna bilo kakve finansijske pomoći. Mi smo dati kredit na 2% kamatne stope za pojedince, firme i kompanije pod vedrim i razumljivo uslovima i stanju. kontaktirajte danas nas na e-mail, tako da možemo vam dati naše uvjete kredita na: (redeemersloanfirm@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši