Dobro Došli

..

subota, 7. svibnja 2016.

PRIJE PAR NOĆ SMO JA I SUPRUGA BILI KUĆI SA MALOM KĆERKICOM, DOK JE STARIJA KĆERKA IZAŠLA SA NEKIM “MOMČIĆEM”....



Prije par noć smo ja i supruga bili kući sa malom kćerkicom, dok je starija kćerka izašla sa nekim “momčićem” imaju po 15 godina, prve ljubavi. Tako dok smo se igrali sa malom kćerkicom ona mi je kiki riki ubacila u uho, pokušavali smo da izvadimo i ja i supruga, ali je bilo nemoguće.



Obuzeo me neki strah nisam znao kako da izvadim, i na kraju smo se spremili i krenuli ka hitnoj. U haustoru smo zatekli našu stariju kćerku i njenog momčića i kada smo im rekli kuda idemo, momčić se ponudio da proba da pomogne. Balavac šta će da zna, ali, jednom rukom mi je zatvorio usta i gurnuo mi dva prst u nozdrve i rekao da se jako napnem, tako sam i uradi i kiki riki je izletio kao iz puške. Svi su bili oduševljeni hvalili su ga jedino ja sam bio totalno zgrožen.



Kada ga je moja supruga upitala šta će biti kada odraste, aludirajući na doktorsko zvanje, pokušao sam da mjesto njega dam odgovor da će vjerovatno da nam bude zet, sudeći po tome kako mu prsti mirušu, odnosno gdje su bili prije mojih nozdrva. Prećutao sam i onako mi niko ne bi vjerovao, svi bi rekli da sam zli tata.

Nema komentara:

Objavi komentar