Dobro Došli

..

srijeda, 25. svibnja 2016.

PRIČA KOJA JE OBIŠLA SVIJET: ZAŠTO DIJETE NA RUKAMA PROSJAKA UVIJEK SPAVA !?

dijete-spava-prosjak
Internetom se u posljednje vrijeme ponovo širi zanimljiva priča na temu zašto dijete u rukama prosjaka spava. Priča je u originalu napisana na engleskom jeziku, a u prijevodu je objavljena na mnogim Facebook stranicama i profilima, prenose je portali, pa smo je i mi odlučili prenijeti našim čitateljima:

U blizini metro stanice sjedi ženska osoba neizvjesne starosti. Kosa joj je čupava i prljava, pogled joj je žalostan. Žena sjedi na prljavom podu, a pored nje leži torba. U toj torbi ljudi bacaju pare. Na rukama žene, spava beba stara godinu ili dvije.

“Bogorodica s bebom”, brojni prolaznici će donirati novac. Narodu naše vrste-uvijek je žao onih koji imaju manje sreće.
Pomaganje, izgleda kao. “Dobar posao”…

Prošla sam pored prosjakinje. Nisam dala nikakav novac, jer sam znala da je to banda! Pogon prevara i novac prikupljen od prosjaka će imati onaj ko kontroliše prosjake na tom području. Ti ljudi posjeduju brojne luksuzne nekretnine i automobile. Oh i prosjak također dobiva nešto, naravno “bocu votke u večernjim satima i sendvič pljeskavicu ili sl.
Mjesec dana kasnije… prolazak pored prosjakinje… i kao grom koji me je iznenada udario… Ja stajem u prometnoj raskrsnici, zurim u bebu, obučenu kao i uvijek u prljave trenirke. Shvatila sam da je izgledalo “pogrešno”, dijete u prljavoj metro stanici od jutra do večeri. Beba je spavala. Nikada nije zajecala ili vikala, uvijek spava, s licem okrenutim ka koljenu jedne žene koja je najvjerojatnije bila njegova mama.

Da li neko od vas, dragi čitatelji, ima djecu?

Sjetite se koliko često su spavali u dobi od 1-2-3 godina? Sat dva, maksimalno tri (ne uzastopna) popodne dremka, pa opet – pokret.

Za mjesec dana, svaki dan u šetnji u podzemlje, nikada nisam vidjela da je dijete budno! Pogledala sam u to sitno biće licem okrenutim ka koljenu majke, a zatim na tu ženu prosjaka i moja sumnja je postupno formirana.

“Zašto da spava sve vrijeme?”, pitala sam, zureći u bebu.

Prosjakinja se pravila da me ne čuje. Spustila je oči i sakrila lice u kragnu svoje bijedne jakne. Ponovila sam pitanje. Žena ponovno podiže pogled. Ona pogleda negdje iza mojih leđa, krajnje iritantno.
Konačno promrmljala je: “odjebi!”

“Zašto on spava?”, skoro sam zaplakala…

Iza mene je neko stavio ruku na moje rame. Osvrnula sam se. Neki starac me je gledao s neodobravanjem:
“Šta hoćete od nje? Zar ne vidiš koliko je napaćena”… Eh… On izbroji neke kovanice iz džepa i baci ih u torbu prosjakinja.

Sljedeći dan sam zvala prijatelja. To je smiješan čovjek sa očima kao što su masline rumunjske nacionalnosti. On je samo uspio završiti tri i po godine obrazovanja. Ipak potpuni nedostatak obrazovanja ga ne spriječava da se kreće na gradskim ulicama u vrlo skupim inozemnim automobilima i živi u kući sa bezbroj prozora i balkona. Od tog mog prijatelja sam uspjela saznati da je ovo posao, uprkos prividnoj spontanosti, jasno organizovan. Prosjačenje je organizovano od strane kriminalnih bandi! Djeca se koriste u “zakup” iz porodica alkoholičara, ili jednostavno ukradena.
Potrebno mi je da dobijem odgovor na pitanje – zašto je beba spava? I dobila sam ga…

Moj prijatelj je pričao, potpuno običnim smirenim glasom koji me je ostavio u šoku, baš kao da je govorio o vremenskom izvještaju:

“Oni su na heroinu, ili votki…”

Bila sam zapanjena. “Kkko je na heroinu? Kome – vodka?”

On je odgovorio:

“Dijete, tako da ne vrišti. Žena će sjediti cijeli dan s njim, zamislite kako bi ono moglo biti dosadno?”
Da bi beba spavala po cijeli dan, potrebno je dati joj alkohol ili drogu. Naravno, organi djece nisu u stanju nositi s takvim šokom. I djeca često umiru. Najstrašnije – ponekad djeca umiru tokom “radnog dana”. I imaginarna majka mora održati još jedno mrtvo dijete na rukama do navečer. To su pravila. I prolaznici će baciti pare u njenu torbi, vjerujući da su moralni. Pomagajući” majci”…

Nema komentara:

Objavi komentar