Dobro Došli

..

petak, 27. svibnja 2016.

KEKSUL TORTA


Sastojci
krema 1
3 jaja
100g secera
1 kasika uvrh gustina
125g margarina
malo arome ruma,malo kinder lade,slag
krema 2
500ml mlijeka
3 zumanjka
1 puding od cokolade
250g margarina
200g staub secera
100g cokolade za kuhanje
malo ruma
i još
1 kutija petit keksa

Priprema
1.
Posto nezelim pisati dva recepta,odma sam stavila recept za dvije kreme,koje cesto stavljam na keks.Ovaj zuti i cokoladni fil a vi odlucite koji cete raditi. Znaci nekad zuti,nekad cokoadni.Na slici je zuti.
2.
Krema:umutimo mikserom jaja i secer i dodamo jednu kasiku gustina i stavimo na paru.Ispod vrela voda a krem u drugoj serpici iznad i mjesamo polagano dok se ne zgusne.Sacekamo da se fil ohladi.U kremu mozete staviti margarin ali ja sam dodala 1dc tuceno vrhnje koje sam dobro umutila i fil dodavala kasiku po kasiku u t.vrhnje.Dodajte nekoliko kapi arome ruma.
3.
Krema2:odvojimo malo mlijeka i umjesamo u nju puding.Dodamo tri zumanjka i izmjesamo.Ostatak mlijeka stavimo da prokuha,dodamo puding i jaja, i mjesamo dok se nezgusne.Sklonimo sa sporeta i umjesamo kockice cokolade i mjesamo da se to sve lijepo otopi i poveze.Pustimo da se ohladi.
4.
Posebno izmiksamo staub secer sa margarinom,i dodamo kremi i sve to dobro umiksamo.
Ja sam radila ovaj zuti fil i htjela sam vise stangle tako da sam slozila 4×5 reda keksa.Svaki keks sam umakala u 2 dc kuhane kafe.keks,fil keksi ,fil, keks,fil,keks.Odozgo sam stavila rastopljenu kinder ladu ali cokoladni dio i slag.
Posluživanje
Dobro se filovi i torta moraju ohladiti.Kad radim cokoladnu kremu,umacem je u mlijeko.Nje izade dosta tako da moze poveca torta biti.Prijatno

Izvor: coolinarika.com

Nema komentara:

Objavi komentar