Dobro Došli

..

subota, 11. lipnja 2016.

JUČE SAM SE VIDJELA SA BIVŠIM MOMKOM S KOJIM SAM PROVELA PET GODINA Saznaj sve na


Juče sam se vidjela sa bivšim momkom s kojim sam provela pet godina u vezi. Htio je da me vidi jer mu je umro tata i osjetio je potrebu da me na kratko vidi. Ja sam se toliko sažalila zbog toga da sam s njim izašla iako se nismo prije toga ni čuli ni vidjeli dvije godine.
Opet sam osjetila one stare stvari-gledao me predivnim očima, a čak i rukovanje s njim budilo mi je uspomene.
Lijepo mi je bilo provesti s njim vrijeme.
Znam da on mene još uvijek voli, a i ja ću prema njemu uvijek nešto osjećati iako znam da nikada više nećemo biti zajedno jer uvijek ćemo naići na stare razloge zbog kojih smo se rastajali nekoliko puta. Ja sam sada vjerena, ali njega nikad neću zaboraviti. On je moja prva ljubav. Samo želim da bude dobro.

Nema komentara:

Objavi komentar