Dobro Došli

..

subota, 11. lipnja 2016.

IMAM PREDIVNU ĆERKICU, I IMAO SAM DIVNU ŽENU, RELATIVNO MLADI. ĆERKICA IMA 4 GODINE...


Imam predivnu ćerkicu, i imao sam divnu ženu, relativno mladi. Ćerkica ima 4 godine. Ali sa suprugom sam se rastavio, doktor je po struci. Njoj je karijera bila najvažnija u životu.
 Iz početka je sve bilo okej, ali onda je to uzelo zlo, danima je nije bilo, seminari, putovanja sa kolegama, dijeljenja sobe sa muškim kolegama, večere.
Sad živimo ja i ćerkica sami, mnogo nam je lepo, šetamo, učim je slova, kad čitam novine pijem kafu, ona dobije dopunu čita i ona, u ribolov, na selo, u prirodi, na kampovanju uvek je uz mene. I volim je najviše na svetu.
I tako će ostati. Zato ljudi ko želi karijeru i slavu, predlažem da ne pokušava ove stvari. Koliko god ja bio dobar otac, moja devojčica nema sve. Ne uskraćujte deci to

Nema komentara:

Objavi komentar