Dobro Došli

..

ponedjeljak, 9. svibnja 2016.

GODINAMA ŽIVIM U DIJASPORI I DOBILA SAM NJIOVE STALNE PAPIRE ZA BORAVAK. SMIJEŠNO MI JE KADA DOĐEM...



Godinama živim u dijaspori i dobila sam njiove stalne papire za boravak. Smiješno mi je kada dođem u Bosnu kako mi se nabacuju muškarci, oni muškarci koji prije nisu htjeli pored mene proći,


   a kamoli da me pogledaju, jer realno i nisam neka ljepotica, a sada su odjedanput svi smrtno zaljubljeni u mene. Najluđe od svega je kada mi se bivši momak počeo nabacivati, koji me ostavio jer sam nedovoljno lijepa i zgodna za njega, tačnije RUŽNA.


  Naravno takvu uvredu mu nisam zaboravila i vidjela sam priliku za osvetu. Platila sam nam vikend u jednoj banji na jugu, ali mu nisam rekla da sam u istoj banji uplatila vikend i njegovoj vjerenici, koju iskreno nikada nisam nešto gotivila. Tako da sam se jednim udarcem posrala na dva grozna čovjeka i uništila im njihovu IDEALNU vezu.

Nema komentara:

Objavi komentar